Messi: Barcelona er altid mit hjem
نوشته شده توسط : xshufeel2

Messi sluttede endelig kontrakten med Fodboldtrøjer Dame Barcelona, Den nye kontrakt mellem de to parter udløber i juni 2021. Efter afslutningen af fornyelsen med Barcelona, Messi accepterede Barcelona TV interview, Og sagde Barcelona er deres eget hjem, Han drømte om at gå på pension i Barcelona.

Messi sagde i et interview: " Det tager os tid at fuldføre fornyelsen. I dag er alt dette endelig færdigt. Jeg er meget glad for at kunne fortsætte med Barcelona, Som jeg sagde før, Barcelona er altid mit hjem, Jeg er glad for at blive her. "

Messi sagde endelig, Vil fortsætte med at være en Barcelona-spiller til at skrive en rekord: " Mit mål er at fortsætte med at vinde mesterskabet for Fodboldtrøje Barcelona, Lav en ny rekord i Barcelona, Skriv klubhistorie. Vi har evnen til at vinde disse titler, Håber vi kan vinde mere. "





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: